lørdag den 13. november 2010

Wow - oem krop og adrenalin!

Denne weekend i Jinja! Ankom fredag hvor foerste del af dagen var stille og rolig, med afslapning og hygge (10 volontoerer afsted sammen). Hen paa eftermiddagen bungejumpede de fleste af os. 44 m over Nilen, nogle fik en lille kort dukkert, men ikke mig. Det var virkelig fedt at proeve, og fantastiske omgivelser. Helt utrolig foelelse.

Stedet vi sov var ogsaa fantastisk lige ud til Nilen omgivet af smuk, smuk natur. (Aber - og ja et par slanger osv). Saa herligt og roligt, med tid til lidt andet end foelsen af Uganda!

Idag riverfating paa Nilen. Hvor vi selvfoelgelig valgte den haarde (smaa baade som nemt vaelter). Det gjorde vi da ogsaa kun 5 gang, hvor risikoen var stor 10 gange. Men sikkerheden var i top og masser af kajak hjaelp i naerheden! Naturen fantastisk - masser af forskellige fulge paa naert hold osv. Helt utrolig oplevelse.
Men mega fed rafting isaer naar vi rent faktisk klarede den lige til det sidste. Men ja har faet et par meget smaa skraemmer men det er alt. Helt kanon oplevelse der ikke kunne bliver bedre.

Desvaerre lukker skolen allerede d. 26 nov. nu pga. pengemangel - eller det tror jeg da. Planer her aendres meget hurtigt, saa vi maa se. Det betyder at jeg ikke rigtig har flere timer, men det faar jeg alligevel. Saa vil helt sikkert bare bruge dem paa hygge!

Angaende sidste maaned er intet bestemt endnu. Skal se et sted paa mandag med pasning af babyer der kommer mere eller mindre fra gaden tror jeg. Men maaske jeg bruger tiden paa at rejse rundt i stedet da 1 maaned ikke er meget. Og de ikke kan finde det projekt jeg helst vil have! Nu maa vi se. Som med alt andet er det ikke til at vide noget!

Angaende juleraeset i Dk, glaeder jeg mig over ikke at skulle taenke paa julegaver, rengoering, mad, bagning og en alt for overbooket kalender fyldt med spisning! Men maa da indroemme at jeg helt sikkert vil savne det. Og har slet ingen fornemmelse af jul i varmen her! Og ca. ingen taler om det!

Saa lige nu er det meste rigtig godt. Bortset fra at fra mandag eftermiddag er alt uforudsigelig! - Hvilket maa siges at vaere sandt! Paa en maade skal jeg proeve at nyde det - men det er svaert ikke at se som et irritationsmoment!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar