fredag den 29. oktober 2010

Vi beder en boen - loesning paa alt!

Der er gaaet lang tid siden sidst.Et afbillederne med praesten er fraen dag hvor vi var til boen for min storebrors forfaedre. Det afsaetter de en dag til. Hvor praesten kommer hjem til huset hvor hans bedstefar boede. Gravene er familien medlemmer som er i baghaven. Her begravesfolk hjemme og dagen efter dedoer. Meget underligt. Men fik da hilst paa mereaffamilien. Ved nu ogsaa hvordan familien haenger sammen. Meget indiklet.
Andet billede var fra en tur jeg havde tll havet. Det er Victoriasoen, og en masse fiskere.
Min tid loeber ud. Men sidste weekend blev brugt paa at vaere syg med malaria, saa har man proevet det. Ikke saa slemt men traels!
Billedet med mig og babyen ermin niece,hvis far har boet 5maaneder i Danmark. Dejlig at snakke med ham. Og babyen har ble paa.
Et billede er af vores husholderske hendes boern og en nabo dreng til en af de andre laerere.

Den anden dag til Gymnastik med en klasse graed ca. 4 elever da vi begyndte pga. taesk timen foer.Vel og maerke ikke deyngste men ca. 1-2 klasse. i Dk...

Apropo overskriften er det til alt. Du bliver rask hvis vi bedernok,vejret aendrer hvis vi beder.OSV. Ofte fordi det er den lette,billige og dovne loesning. + jeg ikke forstaar deres forhold til Gud. Meget serioes, men ikke paa alle punkter ifoelge mig.

Haaber jeg faar skrevet mere paa soendag. Skal nu paa cafe Frikadellen og moede et par andre volontoererer og ser frem til en weekendtur med foelgeskab.

Har det fint, men savner jer alle! Husk at opdatere mig paa min mail, om jeres liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar